תערוכת מיתוג – פגישה אישית, מחזור נ"ב

תערוכת מיתוג – פגישה אישית.

בפרויקט סוף סמסטר א' של שנה ב', מחזור נ"ב, החלטנו לצאת מהקופסא ולתת לסטודנטים להתמודד עם פרויקט משוגע יותר ומיוחד. 

בתערוכת המיתוג התבקשו הסטודנטים לבחור דמות מוכרת איתה הם רוצים להיפגש. אך למעשה, הם יכלו להפוך את הדמות למה שהם רוצים!

הסטודנטים בחרו דמויות שונות ומגוונות כמו מרלין מונרו, בוב מארלי, פבלו אסקובר, סטיב ג'ובס ואפילו את אלוהים.

את הפגישה שלהם עם הדמות והמהפך שלה הם היו צריכים למתג לפי הסגנון אותו בחרו.

אז בואו תראו איך מרלין מונרו הפכה למגשימת חלומות, איך פבלו אסקובר קם לתחייה ופתח בר במרכז תל אביב ומה המשמעות של אלוהים כלפינו?

ניצן שאבי בחרה להיפגש עם הסופר אתגר קרת ולהפיק סרט מאחד מסיפוריו הקצרים, "חובזה".
תערוכת המיתוג של ניצן מציגה את השקת הסרט שעיצבה בהשראת העולם הדתי. בתערוכת המיתוג ניתן לראות פוסטרים לסרט, הזמנות אישיות להשקה, מתנות לבאים להשקה כמו צמידים ומדבקות.

אבי אבייב נפגש עם אלוהים דרך אנשים שונים, שסיפרו לו על הקרבה שלהם לאלוהים ומה המשמעות שלו לגביהם.

איילת מי-טל הוציאה ליין מוצרים בהשראת המנהיג פוטין. תערוכת המיתוג של איילת מציגה מוצרים  של תחתונים, ירקות ואפילו להציע רעיון משלך למותג החדש.

מלאני ברוקמן הקימה לתחייה את ברון הסמים פבלו אסקובר שבכבודו ובעצמו פתח בר בתל אביב- אסקו-בר. בתערוכת המיתוג, מלאני מיתגה את שלט הבר, התפריטים והמוצרים השונים שהבר מציע.
אל תגלו, אבל אפילו אפשר למצוא בבר המיוחד הזה תפריט של סמים כמו קוקאין, קריסטל מת'…

ספיר שעיבי נפגשה עם פבלו פיקאסו והם יצרו ביחד תצוגת אופנה בהשראת הציורים שלו. בתערוכת המיתוג של ספיר ניתן לראות עיצובי שמלות, עיצוב אריזות ועיצוב אתר לתצוגת האופנה.

קארין חלדאר נפגשה עם מרלין מונרו, שהקימה חברה להגשמת חלומות. בחברה קיימים מתנדבים שעוזרים לאנשים שונים להגשים את החלומות שלהם במימונה של מרלין מונרו.
תערוכת המיתוג של קארין מציגה חולצה למתנדב, תג מתנדב ועלון פרסומי של החברה של מרלין מונרו.

שני קאשי בחרה להיפגש עם נח. במהלך פגישתם, החליטו להקים חברת ספנות, עם מסלולי שייט שונים. תערוכת המיתוג של שני מציגה את סוגי השייט השונים- שייט מוזיקלי, שייט קולינרי ושייט תאטרלי.